Oman Eesti teedel üsna harva esinevat Citroeni, mudeli nimega XM. Ei ole eriline rariteet, Eestlastele ei tundu selline asi peale minevat lihtsalt, aga mulle meeldib. Auto ise sõitis tehasest välja aastal 1997, Saksamaal võeti see arvele 1998, 2012 suvel tõin selle Hamburgi lähistelt endale Eestisse. Hodomeeter näitas tol hetkel 175k km, ostsin eraisikult ja sain kaasa posu pabereid, sealhulgas ka eelmiste omanikude paberid, neljas omanik olen. Tol hetkel oli Saksamaal autol ka kehtiv kindlustus ning ÜV, võib loota, et kilometraaz on õige, aga selliste asjade puhul ei saa kunagi 100% kindel olla. Edasi viib 2.0l bensiinimootor, võimsust oli sel kunagi 97kw, käiguvahetus toimub automaatselt. Lisadest vääriks ära märkimist veel kliimaseade, ilma milleta väga pikki sõite suviti teha ei sooviks.
Välja võiks ka tuua ehk vedrustuse erinevuse, mida citroen praktiseerib siiamaale, see on hüdrauliline, töötab õlirõhul ja ringi kulgeda on ikka sitaks mugav.
Plaanitavaid asju auto kallal on kõvasti:
- helisüsteem on hetkel ikka väga porno, vajab väljavahetamist
- mõned suuremad, mõned väikesemad iluvead vajavad parandamist
- toonklaas kindlasti taha
- veljed ilukilpide asemele
- ja küll neid asju juurde tiksub ajapikku
Muutis Whos Ur Daddy?, 21 mai 2013 - 23:40.