Change
Sellel teemal on 83 vastust
#21
Postitatud 22 aprill 2011 - 17:58
ei oska salongi osas küll midagi soovitada , tee roosaks :D:D
Mees ilma kõhuta on sama mis korter ilma rõduta.
#22
Postitatud 22 aprill 2011 - 19:50
teisel pildil arvasin, et too suur must kupatus on LCD ekraan
#23
Postitatud 22 aprill 2011 - 21:52
Kui selline masin juba seest selline bueno magnifico on, siis jumalauta, hoia seda plz.
endal räme respekt korras vanatehnika kohta, madal mosse = insta w1n iga mehe raamatus.
endal räme respekt korras vanatehnika kohta, madal mosse = insta w1n iga mehe raamatus.
ಠ_ಠ
#24
Postitatud 23 aprill 2011 - 00:03
Sisus või välimuses küll ära mingit porri tegema hakka, sest originaalsuses peitub ilu. Tee ta täiesti korda, lükka kenad laiendatud plekkveljed alla ja ongi sul ilus masin olemas.
#25
Postitatud 23 aprill 2011 - 06:45
Supakhuul, 23 apr 2011, 01:03, kirjutas:
Nõustun sinuga, diskokera möla oli naljaga.
Hähä.
#26
Postitatud 24 aprill 2011 - 15:08
Sisu osas nõustun eespool kõnelejatega, hoia lihtsalt ilusti puhas ta ja paremat tahta on raske. Sesmõttes et Mosse istmemugavuse kohta ei oska öelda, võib-olla mingi vähe moodsam iste oleks kindlasti mugavam, aga muudaks kogu kompoti parajaks ufopornoks, seega jäta ikka originaal.
Offtopic küsimus oleks, et kui palju maksab plekkvelje laiaks keevitamine? Nt kui ostan neli 14x7 tollist Mangelsit ja tahan neist teha 14x8.5 tolli?
Offtopic küsimus oleks, et kui palju maksab plekkvelje laiaks keevitamine? Nt kui ostan neli 14x7 tollist Mangelsit ja tahan neist teha 14x8.5 tolli?
#27
Postitatud 24 aprill 2011 - 18:02
Laur, 21 apr 2011, 17:23, kirjutas:
Millest selline järeldus?
Valuvelg ise ei tee midagi kui ta ligilähedaseltki sarnase offsetiga on.
Poldivalemi muutmine eeldab vähemalt 20 mm jämedat flantsi, need flantsid ei ole teps mitte odavad detailid.
//ühelt poldivalemilt teisele ülemineku flants odav?....alla 30 euri tükk ei vea kohe kuidagi välja, minu arvates pole küll teab mis odav. Kui sul on mingi tuttav õli kes pudeli viina eest ära teeb, siis muidugi, aga kõigil pole selliseid külaseppasid varukast võtta.
Valuvelg ise ei tee midagi kui ta ligilähedaseltki sarnase offsetiga on.
Poldivalemi muutmine eeldab vähemalt 20 mm jämedat flantsi, need flantsid ei ole teps mitte odavad detailid.
//ühelt poldivalemilt teisele ülemineku flants odav?....alla 30 euri tükk ei vea kohe kuidagi välja, minu arvates pole küll teab mis odav. Kui sul on mingi tuttav õli kes pudeli viina eest ära teeb, siis muidugi, aga kõigil pole selliseid külaseppasid varukast võtta.
Kuule, eelnevalt oli ju jutt, et mossele pole valukaid saada, nüüd räägid laiast valikust valukatest, mille mingi ajuvaba offset(enamikel valukatel ikka offset tsentrist välja). Seega tuleb nagunii flants või hingehinde maksta.
Laagrile mõjumine oleneb sellest ka, kui raske su velg on ja kui raske on rehv. Mina näiteks läksin uue velje ja rehviga 10x(originaal 1 ratas 6 kg vs aftermarket 64kg ratas) raskemaks + veljel oli outset. Loomulikult ei räägi autost, aga põhimõte on sama.
01:25:13 +Palm: munnid olete we
01:25:15 Arxs: Pikemat aega juba :D
#28
Postitatud 24 aprill 2011 - 20:37
Arxs, 24 apr 2011, 19:02, kirjutas:
Kuule, eelnevalt oli ju jutt, et mossele pole valukaid saada, nüüd räägid laiast valikust valukatest, mille mingi ajuvaba offset(enamikel valukatel ikka offset tsentrist välja). Seega tuleb nagunii flants või hingehinde maksta.
Laagrile mõjumine oleneb sellest ka, kui raske su velg on ja kui raske on rehv. Mina näiteks läksin uue velje ja rehviga 10x(originaal 1 ratas 6 kg vs aftermarket 64kg ratas) raskemaks + veljel oli outset. Loomulikult ei räägi autost, aga põhimõte on sama.
Laagrile mõjumine oleneb sellest ka, kui raske su velg on ja kui raske on rehv. Mina näiteks läksin uue velje ja rehviga 10x(originaal 1 ratas 6 kg vs aftermarket 64kg ratas) raskemaks + veljel oli outset. Loomulikult ei räägi autost, aga põhimõte on sama.
Mina ütlesin, et selleks, et mossel poldivalemit muuta, ilma midagi ümber ehitamata, on vaja vastavaid flantse. Need flantsid on min. 20 mm paksud ja pole teab mis odavad. Sulle võib-olla pole probleem neid osta, aga näiteks LimitedSlip-il pole rikkaid vanemaid, ja tal on oma elamine mida on vaja ülal pidada.
Ise sa tulid selle flantsi jutuga sisse.
Teema esimeses postis juba mainitud ju et alla lähevad laiad plekid....laiu plekke muud moodi ei saa mossele kui tuleb lasta keevitada.
ATV-d ja mosset võrrelda on ikka väga vale. Vähe sellest et gabariidid ja kaal on hoopis teine, on ka nende vanuse vahe mitu generatsiooni.
Sina oma 10x raskema maastiku rehvidega enviei maanteele sotiga kruiisima ei lähe.
"Esiveolisega driftimine?... See on nagu onaneerides orgasmi teeselda."
#29
Postitatud 24 aprill 2011 - 20:43
Miks sa kurat mingist rikkusest ajama tuled, ma pakun tüübile konstruktiivseid ideid mitte ei hädalda ta raha pärast vms. Pealegi velje laiemaks tegemine tunduvalt kallim, kui mingi 2cm paksune metallijunn korda 4.
01:25:13 +Palm: munnid olete we
01:25:15 Arxs: Pikemat aega juba :D
#30
Postitatud 24 aprill 2011 - 22:20
Arxs, 24 apr 2011, 21:43, kirjutas:
Laiad plekid on kindel valik, ma seda flantsimajandust eriti ei usalda. To Kolonel: Mangelsid peaksid olema terasest. Plekkide laiemaks keevitamine sõltub täiesti tegijast, üks offroad firma tahtis 8't originaal velge saada ja hinnaks tuleks ~ 2k vanas rahas. Muidugi saab velgi osta ka mosseliiga'st jne. Mosse auguvalem 5x114,3 ja keskava on 60.
» Näita/peida Spoiler... «
Hähä.
#31
Postitatud 27 aprill 2011 - 17:47
Tundub suht korralik ja korras. Küttekuluga on tegelikult nii, et kui auto korras on ja sõita oskad, siis polegi ta väga röövel, mina sõitsin sigulliga näiteks maanteel 7l/100km.
IMO Mossele ei sobigi mingi viie kodaraga valuvelg, vaid just valge lai plekk va kroomi juurde. Anna hagu ja arenda asja edasi, ära pooleli jäta!
Ja Raki, sa oled mu autot reaalselt näinud, et siin rondiks sõimad?
IMO Mossele ei sobigi mingi viie kodaraga valuvelg, vaid just valge lai plekk va kroomi juurde. Anna hagu ja arenda asja edasi, ära pooleli jäta!
Ja Raki, sa oled mu autot reaalselt näinud, et siin rondiks sõimad?
Ära targuta noormees...kaeva parem lund oma bemmi ümbert - mina kaevasin ja enam ei jaksanud, nüüd ostsin Pajero ja olen rahul. Ainult stressist vaevatud isendid -nagu sina näiteks- näitavad teistele tere asemel hambaid,mis neil lõpuks ka kurku lüüakse. Oli tore vastus?
#32
Postitatud 26 mai 2011 - 19:29
Mis vahepeal sünnib ka? Ei, unarusse pole ta jäänud. Tellitud sai 4 uut uksetihendit, tšehhi küünlajuhtmed... miskit oli veel aga rohkem ei meenu. Vaja ära tuua veel katuseraam, ilukilbid. Veljega selline lugu, et keegi eriti laiu ei müü, otsin kõrvadega veljed, liivapritsi, punaseks ja kilp peale. Järgmine kuu plaanis üv ära teha. Muide mulle pakuti selle mosse eest 700 euri sulas. Samas ma ei pruugi selle rahaga õnnelik olla. Jääb siiski omale.
Hähä.
#33
Postitatud 26 mai 2011 - 20:24
#34
Postitatud 26 mai 2011 - 20:29
registreerimata, 26 mai 2011, 21:24, kirjutas:
parim lahendus:
lase kaks originaal plekkvelge kokku keevitada, ilukilp peale.
lase kaks originaal plekkvelge kokku keevitada, ilukilp peale.
Mosse originaal velg on suhteliselt kitsas
» Näita/peida Spoiler... «
Hähä.
#35
Postitatud 26 mai 2011 - 21:09
Oi blää, kus on alles keevitus. Miks vingun on, see et käppa vist pole eriti käes hoitud+pind pole puhtaks ka arvatavast tehtud= kas ikka on õige vooluga kinni, et ei juhtus "üllatust" sõidu ajal
Täna vaatasin sõbra 8,5" laiad plekid üle, õmblus oli ilus ühtlane + ei pea nähtavast kohast midagi lihvima, kuna ei saa arugi, et seal oleks õmblus
Täna vaatasin sõbra 8,5" laiad plekid üle, õmblus oli ilus ühtlane + ei pea nähtavast kohast midagi lihvima, kuna ei saa arugi, et seal oleks õmblus
Muutis Renka, 26 mai 2011 - 21:09.
#36
Postitatud 26 mai 2011 - 21:33
Omal keevitus käpas ja paberid samuti olemas. Vorbiks isegi neid velgi kui keevitus endal olemas oleks. Ülemistel velgedel on tõesti väga kole õmblus
Hähä.
#37
Postitatud 26 mai 2011 - 21:48
Paber ei näita eriti midagi. Mul isa keevitas Soomes oma firmaga aastaid rekaraame( Ise on ka keevitaja, Eesti ja Soome vastava tsetifikaadiga). Tuli neid paberitega keevitajaid aknast ja uksest, kuid karm reaalsus on see, et väike osa keevitajatest oskab ka keevitada. Jätame loomulikult pleki ja raua keevitamise välja, need 2 eri asja.
#38
Postitatud 26 mai 2011 - 22:12
LimitedSlip, 20 apr 2011, 19:41, kirjutas:
» Näita/peida Spoiler... «
Kust sellist kleepsu saaks?
Muutis Thumser, 26 mai 2011 - 22:12.
#39
Postitatud 26 mai 2011 - 23:23
#40
Postitatud 03 juuni 2011 - 10:16
Niih, sai uus katuseraam soetatud 5 euriga. Järgmisel nädalal lähevad esimesed pidurivoolikud ka vahetusse. Kas veits stickerbombiga mässata oleks väga gay?
» Näita/peida Spoiler... «
Hähä.
1 kasutaja(t) loeb seda teemat
0 liiget, 1 külalist, 0 anonüümset kasutajat