Mootor: 2.0 108kw rida5
Vedav sild: Esivedu
Käigukast: Manuaal
Värv: Must
Esmane regristreerimine 01.08.1996 (Eestis: 04.05.2011)
Tühimass: 1190kg
Autost endast.
Auto on toodud Šveitsist ning sõitnud Eestis ainult ühe omaniku käes. Eelmine omanik on mu tuttav, ning ta on selle auto alla pannud kõvasti nii töötunde kui raha. Auto ei olnud just kõige paremas korras. Elektrisüsteem oli vigane ja ega sillad ka kõige paremas seisukorras ei olnud. Ostsin just selle kuna mulle hakkas mingi aeg tõsiselt just Bravo HGT meeldima. Hind oli ka üpriski odav arvestades palju eelmine omanik selle auto kallal vaeva nägi. Kuna ta on hea tuttav ja töökaaslane, siis olen väga hästi kursis ka osade vigadega, mis tal tegemata jäid. Eelmise omaniku põhimõte ei olnud välimust tuunida (kui siis vaid madalduse näol), vaid töökorras hoida. Auto kere on kõva ja korralik. Roostet leidub ainult esitiivalt ja seda ka vähe.
Kuna sain suht ässa diili ja mulle iseenesest see auto meeldib (juba see hääl on mõnus), siis oli kindel laks, et selle auto ostan.
https://www.youtube....h?v=caUCaTQA_PA
Kerge video.
Mis mind veel üllatas oli see, et autol polnud selliseid peidetuid vigu. Eelmine omanik rääkis kõik ära mis on ja tundub, et nii ongi. Ainuke suurem probleem on see, et mootori padi on läbi ja see lõhub natuke summutit. Geneka rihma rullik teeb häält ja samuti ei tööta konditsioneer. See on ka kõik. Muidugi eest on üks stange lisa vist puudu, aga Eestis sõites on ta koguaeg nii olnud. Aga need vead tahan korda teha. Ja rulliku vahetan ma lähinädalatel ära.
Mõned pildid ka.
Spoiler
Neid HGT mudeleid peaks olema Eestis umbes 10 ringis. Võin ka eksida.
Mul on nii mõnigi plaan selle masinaga. Esmalt tahan tal need mõned vead ära parandada ja siis võib ka muudele asjadele mõelda.
Muutis MrStriky, 11 november 2013 - 21:11.