Sai siis talle treileriga järele mindud ja maale toodud:
Kuna mootoril polnud tühikäigul õlisurvet ja mootor läks keema. Samuti oli ülemises otsas tigin sees ja alumine ots tegi imelikke hääli. Samal õhtul sai ta garaaži aetud ja mootorit lammutama hakatud:
Ja siis sai juba mootor välja tõstetud koos käigukastiga:
Eelmine omanik ütles, et sumpa muidu korras, aga katalüsaator lahti võetud, et niiskus sisse ei läheks ja ära ei rikuks, sellepärast löristab veidi. Pärast mootori ja kollektori eemaldamist oli vaatpilt selline:
Siis sai toodud Viljandist teine mootor (900.-) ja järgmisel päeval ajasime klassivennaga selle sinna aiste vahele. Seitsme tunniga sai mootor vahele, kast külge, kõik asjad külge ja mootor tööle. Sama õhtu tegi auto ka esimesed tibusammud garaažiseinte vahel uue südamega. Paar päeva hiljem läks mootorisse sisse uus õli, uued küünlad, uued juhtmed, filtrid.
Kuna oli koolivaheaeg ja üks päev jäi vabaks, sai veidi elektrisüsteemi üle vaadatud. Õhusüsteemi juures põles vaid üks pirn. Asendasin siis tühjad pesad ja selle ühe ka LED pirnidega. Loomulikult said vahele ka takistid.
Kui auto enda kätte sain, oli sees mingi "tuunitud" näidikuteplokk, millele oli ette leiutatud powerLED valgustus
Igatahes neid näidikuid seal enam pole ja spidomeetri tross sai ka vahetatud.
Siis sai auto viidud ühe tuttava juurde, kes keevitas ära summutis olnud augud ja alla läks ka uus sukk. Et auto koheselt tähelepanu ei ärataks, sai ette pandud ka stange, mis mulle autoga kaasa anti.
Autole olid olemas ka talverehvid ja teised veljed. Talvekad sai ka alla pandud. Siis sai veel vahetatud õlirõhu andur ja teise mootori pealt ümber lapatud karter. Kuna teine tuttav lubas karbid ja tagasilla kinnituse ära keevitada, viisin auto teise garaaži. Seal ta seisis kuni uue aastani, kui mul lõpuks see tegevusetus üle viskas (poolteist kuud auto seisis) ja läksin järgmise tuttava juurde, kellel on autoremondi töökoda. Ta oli nõus keevitustööd ära tegema. Otsisin siis Räpinast teise karbi ja viisin vahetamiseks. Tähtaeg anti alles nädal aega hiljem, kuid kui järgmine päev läksin auto pealt võtmeid tooma, polnud seda enam hoovis. Veel päev hiljem, vaheaja viimasel reedel sain ülevaatuse. Jess... Pärast seda läks kohe helisüsteemis sisse ladumiseks. Paari tunniga kortermaja ees oli makk, 4x kõlarid, võimendi, subwoofer, juhtmed ühest autost välja tõstetud ja selle looma peale pandud. Kõik toimib ilusti ja heli on hää, bassi on piisavalt Õhtul sai veel veidi klõpsitud:
Siis, kuna salong ei läinud nii soojaks, kui oleksin soovinud, alustasin jahutussüsteemi läbikammimist. Selgus, et radikas oli peaaegu tühi, kork oli katki ja termostaati ei olnudki. Kuna korgi vahetuse ja termostaadi installi tagajärjel oli surve jahutussüsteemis nii suur, et kogu vedelik käis otsekohe hoovi peale. Siis oli selge, et plokikaane tihend on läbi. Midagi, garaaži, mootor lahti ja selge:
Kaas oli kõveraks tõmmanud veidi, maha võeti 1mm. Klapisääre tihendid olid korras ja vahetama ei hakanud. Kaas on pealt sile, aga pildil jutiline, ei tea, miks
Kolvirõngad muidu korras, mootor ise tihe. Eile sai uuesti kokku pandud, termostaat sisse ja bensufilter ka vahetatud. Nüüd läheb kiiremini soojaks küll ja salong ka soojem.
Summuti tahaks uuesti keevitamist, kuna sõitsin selle mingi jäätüki otsa uuesti katki, kui klassivenda koju viisin.
Tulevikust niipalju, et kevadel esistange üle värvida, uued istmekatted kunagi, armatuurlauaga miskit ette võtta, kuna seal koledad noajäljed
Autol on siis:
4x el. aknad
el. klaasist katuseluuk
el. peeglid (soojendusega)
kesklukustus
tulede pesurid
reguleeritav rool, käetugi (ees kaheks jagunev/taga)
täispaketist on puudu ainult istmesoojendused
Muutis apsu, 27 jaanuar 2011 - 23:43.