27. ja 28. augustil toimub Tõrva lähedal Jõgevestes maastikusõiduhooaja publikule kõige paremini jälgitav off-road võistlus „Nissan Klaperjaht 2011“.
Kui enamikul võistlustel kulgeb võistlusrada suurel maaalal ja publikul on võistlusautode jälgimine keeruline, siis „Nissan Klaperjahti“ iseloomustab kompaktne, vaatemänguline, aga samas raske rada. Pealtvaatajad pääsevad mugavalt ligi kõigile parematele vaatamiskohtadele.
„Nissan Klaperjaht“ on üritus, millega on kaasnenud alati ka kultuuriprogramm. Nii ka seekord. Laupäeva õhtul astub pealtvaatajate ja võistlejate ette Eesti rokkmuusika tänane lipulaev Metsatöll. Enne neid tuleb lavale ansambel Köömes. Võistlusi kommenteerib Urmas Vaino. Loomulikult on kohapeal pesemis- ja toitumisvõimalused. Lastele on avatud mängu- ja möllunurk, toimuvad proovisõidud ning esitlused.
Üritus toimub Lõuna-Eesti kuppelmaastikul, Helme vallas, Jõgevestes.
Osa võttes osaled Tiki-Treileri peaauhinna väljasõitmisel.
Võisteldakse erinevate klasside maastikautodel, ATV-del ning mootorratastel. Erinevalt teistest maastikusõiduvõistlustest on kavas ka veoautode klass.
„Klaperjaht„ toimub alati, sõltumata põuast või porist,“ kinnitas korraldaja. „Täna võib julgelt väita, et „Klaperjaht“ on üks Euroopa suurimaid off-road festivale.“
Pealtvaatajate piletid müügil Piletilevi müügipunktides. Kahepäevapilet maksab 10 eurot, lapsed, kes mahuvad 1,2m mõõdupuu alt läbi, pääsevad üritusele tasuta! Parkimispilet maksab 1€ ja kehtib ühekordselt.
Allikas
Täpsemat infot leiate www.klaperjaht.eu või küsimused korralduse kohta – 50 35039 e-post: offroad@cooperland.ee.
Ise osalen kuti ja sõpradega turistisõidus, mis pole otseselt võistlus, vaid ilmselt lihtsalt amatööridele tegutsemiseks. Turistisõit on 26. augustil ning kestab 12 tundi jutti.
Change
Sellel teemal on 14 vastust
#1
Postitatud 22 august 2011 - 20:02
#2
Postitatud 23 august 2011 - 23:51
Mul on veel nii lahtine, et ma pole mitte midagi liigutanud masina juurde Õlitemperatuuri andur murdus pooleks ja ilma selleta terve armatuur vilgub erinevates värvides, mõni epileptik paneks selle peale pildi tasku
Muidu lineup on julm autodel, TR3 lausa kutsub laupäeval kohale, aga ilmselt põen kodus pohmakat ja sõita ei saa.
Ja Siiri: 12 tundi on ajalimiit, kiiremad vennad panevad mingi 8-9 tunniga läbi ma arvan
Muidu lineup on julm autodel, TR3 lausa kutsub laupäeval kohale, aga ilmselt põen kodus pohmakat ja sõita ei saa.
Ja Siiri: 12 tundi on ajalimiit, kiiremad vennad panevad mingi 8-9 tunniga läbi ma arvan
01:25:13 +Palm: munnid olete we
01:25:15 Arxs: Pikemat aega juba :D
#3
Postitatud 25 august 2011 - 07:32
Hetkeseisuga pole meil siiski minekut, öösel oli toimunud Mitsu juures midagi ÄÄRMISELT MEELDIVAT ja nüüd ilma esi- ega küljeklaasideta on juba jube külm sõita.
/ Ehk õnnestub tänase päeva jooksul uued klaasid sebida
/ Ehk õnnestub tänase päeva jooksul uued klaasid sebida
Muutis ksiiri, 25 august 2011 - 07:33.
#4
Postitatud 25 august 2011 - 13:12
Kutsuti tööle sinna aga ei viitsinud,lähen naudin niisama
#5
Postitatud 25 august 2011 - 17:29
Klaasid on olemas, nüüd tuleb ette panna ;)
#6
Postitatud 27 august 2011 - 11:49
ma hakkan kah nüüd liikuma.
#7
Postitatud 27 august 2011 - 16:34
Ajakava nii perses, ma ei teagi mis saab. Kui korraldaja kiiremas korras infi ei anna, siis hakkan oma raha tagasi nõudma, bljat, mina pole küll nõus 17:00 startima, lakkugu kellasid.
01:25:13 +Palm: munnid olete we
01:25:15 Arxs: Pikemat aega juba :D
#8
Postitatud 27 august 2011 - 21:34
Arxs, 27 aug 2011, 17:34, kirjutas:
mis klassi sõidad
Muutis qwertyasd, 27 august 2011 - 21:34.
#9
Postitatud 27 august 2011 - 21:43
no ajakava läks ikka selles suure sopamülka pärast putsi (sugulane lasi liiga sügavaks kaevata selle ikka) , nad oleks pidanud kohe tr3 jaoks raja laiemaks tegema, aga arvavasti mõtlesid, et võimsamad masinad panevad ikka läbi, koom oli vaadata kõik korraga kinni . Kuigi oleks rekkasi tahtnud ka näha, kuna homme ei ole seal
#10
Postitatud 28 august 2011 - 09:11
No tõesti bizdets, vaatamist oli iseenesest küllaga, aga pettumus on küll suur.
Alates sellest et kassas kooriti raha mitme päeva pileti eest, kuigi tulime vaid laupäevaks ja see, et veokid päeva võrra edasi lükati....lõpetades sellega et kõik kohad olid mingit purjus kaadrit täis kes mölisesid vahet pidamata.
Tundub et tegemist on eesti suurima rahva üritusega, sest nii palju autosid pole ma enne ühel heinamaal näinud.
Samas minul jäi küll selline mõru maik suhu et järgmine aasta mõtlen 2x kas ikka lähen.
Alates sellest et kassas kooriti raha mitme päeva pileti eest, kuigi tulime vaid laupäevaks ja see, et veokid päeva võrra edasi lükati....lõpetades sellega et kõik kohad olid mingit purjus kaadrit täis kes mölisesid vahet pidamata.
Tundub et tegemist on eesti suurima rahva üritusega, sest nii palju autosid pole ma enne ühel heinamaal näinud.
Samas minul jäi küll selline mõru maik suhu et järgmine aasta mõtlen 2x kas ikka lähen.
"Esiveolisega driftimine?... See on nagu onaneerides orgasmi teeselda."
#11
Postitatud 28 august 2011 - 16:37
NO NII! Nüüd oleme oma tiimiga teel tagasi Põhja-Eesti poole Tiimil nimeks Mitsu ja endalegi üllatuseks tulime turistiklassis kokkuvõtteks kolmandateks.
Esimesel päeval oli Jõgeva linna vahel väike tiirutamine, piltide otsimine ja edasi läks teekond Jõgevalt Jõgeveste poole. Vahepeal toimus piltide otsimine jälle ning kolmandal etapil oli orienteerumine koordinaatide järgi. Poole päeva peal jäime korra kraavi kinni, sest auto vedrustus on päris jäigaks aetud ja see muutis sealt omal jõul välja saamise võimatuks. Kui päev õhtusse juba jõudnud oli, läksime punkti nr 23 liiga hoogsalt autoga püüdma ja juhtus see et olime üpris sügavas kraavis kinni, kõrvalistuja külg vastu kraavi külge. Appi tuli meile Teele isiklikult, aga ka tema jäi õnnetult kuskile kinni Kutsuti appi Jussike koos Hiluxiga ja edasi läks päris kiiresti teekond sealt välja. Aega oli meie auto välja saamiseks kulunud kokku ligi 2h.
Teisel päeval tuli autoga "mängida". Toimus sisuliselt köievedu ja lisaks veel pimesikk.
Köievedu nägi välja nii, et platsi keskele oli pandud püsti vai ja vaia küljes suhteliselt pikk köis.. meie ülesanne oli köit ühest otsast kinni hoida ja samal ajal tiirutada ümber vaia, aga köis maad puudutada ei tohtinud, sest nii sai trahviaega juurde. Pimesikk nägi välja nii, et juhile pandi suured suusaprillid ette, mille vaateväli oli paberiga ära kaetud. Kõrvalistuja ülesanne oli juhile seletada kuhu ja kui palju autot keerata, et ettemärgitud rajal postide vahelt läbi saada. Viimase punktini jõudes võttis juht prillid eest ning tagurdas selle sama raja läbi jõudes tagasi starti.
OMETIGI et me istusime kinni mitu korda, saime me kokkuvõttes kolmanda koha ja kogu meie tiiim on päris päris rahul omadega : D Võitsime gaasigrilli ja kui päris aus olla, siis ei usu ma siiamaani et meil nii hästi läks. Läksime asja vabalt võtma, isegi ei mõelnud mingi auhinna või tunnustuse peale ja läks kuidas läks : )
// TR-3 turbaauk oli küll päris nali
Esimesel päeval oli Jõgeva linna vahel väike tiirutamine, piltide otsimine ja edasi läks teekond Jõgevalt Jõgeveste poole. Vahepeal toimus piltide otsimine jälle ning kolmandal etapil oli orienteerumine koordinaatide järgi. Poole päeva peal jäime korra kraavi kinni, sest auto vedrustus on päris jäigaks aetud ja see muutis sealt omal jõul välja saamise võimatuks. Kui päev õhtusse juba jõudnud oli, läksime punkti nr 23 liiga hoogsalt autoga püüdma ja juhtus see et olime üpris sügavas kraavis kinni, kõrvalistuja külg vastu kraavi külge. Appi tuli meile Teele isiklikult, aga ka tema jäi õnnetult kuskile kinni Kutsuti appi Jussike koos Hiluxiga ja edasi läks päris kiiresti teekond sealt välja. Aega oli meie auto välja saamiseks kulunud kokku ligi 2h.
Teisel päeval tuli autoga "mängida". Toimus sisuliselt köievedu ja lisaks veel pimesikk.
Köievedu nägi välja nii, et platsi keskele oli pandud püsti vai ja vaia küljes suhteliselt pikk köis.. meie ülesanne oli köit ühest otsast kinni hoida ja samal ajal tiirutada ümber vaia, aga köis maad puudutada ei tohtinud, sest nii sai trahviaega juurde. Pimesikk nägi välja nii, et juhile pandi suured suusaprillid ette, mille vaateväli oli paberiga ära kaetud. Kõrvalistuja ülesanne oli juhile seletada kuhu ja kui palju autot keerata, et ettemärgitud rajal postide vahelt läbi saada. Viimase punktini jõudes võttis juht prillid eest ning tagurdas selle sama raja läbi jõudes tagasi starti.
OMETIGI et me istusime kinni mitu korda, saime me kokkuvõttes kolmanda koha ja kogu meie tiiim on päris päris rahul omadega : D Võitsime gaasigrilli ja kui päris aus olla, siis ei usu ma siiamaani et meil nii hästi läks. Läksime asja vabalt võtma, isegi ei mõelnud mingi auhinna või tunnustuse peale ja läks kuidas läks : )
// TR-3 turbaauk oli küll päris nali
Muutis ksiiri, 28 august 2011 - 16:39.
#12
Postitatud 28 august 2011 - 18:49
ATV rada oli kino. Polnud mul ettevalmistust ega viitsimist seal kõvatajatega joonele panna. Mis kuradi rada see on, kui ma kordagi vintsida ei saanud
Igatahes väga patsis ja ma ei tea mis veel, raha raiskamine ütleks. Eelmised aastad kõvasti paremad olnud.
Igatahes väga patsis ja ma ei tea mis veel, raha raiskamine ütleks. Eelmised aastad kõvasti paremad olnud.
01:25:13 +Palm: munnid olete we
01:25:15 Arxs: Pikemat aega juba :D
#13
Postitatud 28 august 2011 - 19:32
Arxs, mis numbri all sõitsid? See aasta oli tõesti selline väga igav. Rahvast oli meeletult, esimesel päeval ei näinudki korralikult ilma trügimata midagi. Lisaks muidugi need purjus inimesed, vahet pole, et Autolehes jm. oli punaselt kirjas, et kõik alkoholijoobes isikud saadetakse minema. Teisel päeval oli asi juba veidi parem, rahvast oli vähemaks jäänud ja veidi enne TR-1'e lõppu öeldi turvade raadiosaatjast, et raja äärest leiti lõhkevalmis miin. Muidugi taheti kohe päästeametile teatada kuid see idee lükati kohe ümber. Lõpuks siis oli ATVde aeg. Mitte midagi huvitavat vaadata polnud peale ühe koha.
#14
Postitatud 28 august 2011 - 20:16
Ai krt järgmine aasta tuleb Niva kurjaks ajada ja ka võistlema minna:D
see aasta ei käinud, aga üleeelmine aasta sai käidud, päris tore tundus
see aasta ei käinud, aga üleeelmine aasta sai käidud, päris tore tundus
#15
Postitatud 28 august 2011 - 23:31
Mõlemad päevad käisin kohal. See aasta oli rada vähe lihtsam jah kui eelnevatel aastatel.Eks paljugi loeb see, et soe suvi ja vähe vihma. Eelnevatel aastatel on võistluspäevadel sadanud ka. vähemalt oli publiku jaoks ideaalne ilm jälgimiseks. Ma jäin küll võistlusega rahule, kuigi jah vintsimist ja uppumist oli seekord vähem
Viruses, Intruders, Spyware, Trojans and Adware
1 kasutaja(t) loeb seda teemat
0 liiget, 1 külalist, 0 anonüümset kasutajat