koodnimeks on tal E61, tehasest sõitis välja 2005. aastal. Eestisse jõudis 2010 aasta suvel. Kapoti all tuksub paljukiidetud 2,5l ja 120kW diiselmootor. Loomulikult tagavedu, manuaal, käike on kuus(m käigukang), lürpab 7l maanteel ja 12.6l linnas ning keskmine oli viimati 9.6l.
Odomeeter näitab 240k km.
Väljast metallik must ja seespool beeš nahk. Tuledeks 4600 luumenit xenonid. El. tagaluuk (puldist). Velgedeks 17"BMW orig. Rehvid michelin 225/45.
Tehnikat on talle palju sisse topitud. Navigatsioon, DVD mängija, 5cd box, 8kõlarit+ subwoofer, el. istmed(mäludega), 4x el. aknad, esi- tagaklaasi ja peegli soendused, parkimisandurid ees- taga, immo, dtc, abs, kliima, istmete- roolisoendus, püsikiirusehoidja (al 30km/h), kiirusepiirangu seadistamine, rehvirõhu andurid, 8x turvapadja jpm.
Plussideks autos on veel koeravõrk, pagasikate, suured käetoed laegastega(ees isegi 2 korruseline) kohtvalgustid, uksevalgustid (et porilompi ei astuks) ja katusereelingud.
Valitud sai just see isend kuna mulle meeldivad universaalid ja bemarid. Kuna 5 seeria on kõige suurem universaal bemaril, siis sai otsus selle kasuks tehtud. Mulle meeldib kui autos saab sirutada.
Siiamaani pole remondis käinud, esimene ülevaatus kompuutri sõnul on järgmine kuu.
![Postitas pildi](http://img7.imageshack.us/img7/8296/autojakats032.jpg)
![Postitas pildi](http://img824.imageshack.us/img824/3148/autojakats050.jpg)