Saamislugu on selline, et müüsin siin mõnda aega Audi Coupe´d. Olin peaaegu, et juba leppinud, et küllap ma teen selle Audi ikka ise korda. Ühel päeval tuli kõne, kus küsiti, kas Audi sõidab. Kui sõidab, siis on pakkuda BMW 520 vahetuseks. Mõtlesin, et bemm võiks olla küll, tagaveoline ja värki, ehk oleks täitsa tore vahetus. Rääkis autost nii palju, et 80+ kmh kiirusel tuleb roolil tugev värin sisse, et sarniiriotsad on vaja vahetada, ning sumps on küljest.
Mõnda aega kahtlesin, kuid seejärel saigi isa ära räägitud, et lähme vaatama. Tuli oma tüdrukuga siis, autohäält juba kaugelt kuulda. Sai autod seal natuke uuritud ja puuritud, tundus enamvähem korralik ja oli tunda, et tunduvalt vähem on korda vaja teha. Kuna ma audi ostu järel kõvasti piki päid ja jalgu sain, et kohe oli vaja esimene ära osta, ei julgenud ma mingit otsust teha, kas tasub vahetada või mitte. Lõpuks lasingi isal otsustada ning sai vahetus tehtud.
Kindlustusarhiiv näitas ühte registreeritud õnnetust, mis oli 2011 sügisel Soomes tehtud.
Kui rääkida plaanidest, siis on auto plaanis tehniliselt täiesti korda teha ning kunagi ehk vaba raha puhul ka välimusse investeerida. ( Facelift tagatuled ja valuveljed on esmased plaanid).
Homme saab auto ühe remondimehe kätte viidud, kes peaks tehnilise poole pealt kõik korda tegema. See sisaldab siis käigukangi hoovastiku, roolivarda otsa vahetamist. Sumpsi saab ehk külge ning salongis saab vahetatud veel käigukanginahk ja -nupp. Sellega peaks suuremad vead olema likvideeritud.
Ja lisan need samad pildid siis, mis eelmise auto teemas juba suurtematele huvilistele sai näidatud:
Muutis Renet, 21 september 2012 - 19:49.