Tervist, Neoneti ettevõtja!
2012. majandusaasta aruannete viimane esitamise tähtaeg läheneb sama kiiresti kui suve algus, mistõttu on viimane aeg kokku võtta oma ettevõtte raamatupidamine ja see Äriregistrile esitada. Kas ja kuidas oled seda siiani teinud? Oled kõik õigesti kajastanud? Kasutad sa enda toote sisust lähtuvalt adekvaatset kasumiaruande skeemi? Oled kindel oma kahekordse kirjendamise õigsuses ja lihtsuses? Kas tead, mida bilansi/kasumiaruande/rahavoogude aruande erinevad kirjed sinu ettevõtte kohta räägivad? Kas taksonoomia ajab sul pea segi?
Kuna oled töökas inimene, siis tulen siin sulle appi ja pakun võimaluse vajalikud aruanded sinu eest VALMIS TEHA ja ESITADA. Kogemuseks mitmed edukalt läbitud finantsraamatupidamise erialaained, nelja keskmise ja suurettevõtte kaheksa majandusaasta aruannete süvaanalüüs ning eelkõige reaalne kogemus ettevõtte kahe(peatselt ka kolme) aasta majandusaruandluse ainuisikuline koostamine ja edukas esitamine.
Vaadates teenusepakkujate hinnakirju, jäävad pelgalt aruande koostamise hinnad väikettevõtete puhul 70-150 euro vahele, millele lisanduvad vastavalt dokumentide hulgast, töötajate arvust, esitamise tingimustest tulenevad summad ning väiksemate summade puhul võite avastada, et tegemist ei ole ühekordsete, vaid kuu- või lausa tunnitasudega.
...aga just teile teen ja esitan majandusaasta aruande vaid 65 EURO eest.
Eelkõige sobib see teenus väikeettevõtjale, kes ei tee igakuiselt sadu tehinguid, vaid piirdub kuni kahekümne tehinguga. Sellisel juhul ei pea te ise ettevõtte dokumentide ja detailidega koostöö ajal vaeva nägema, vaid annate meie kokkusaamisel üle majandusaasta jooksul koostatud tehingu(te) dokumendid, eelmis(t)e majandusaasta(te) aruandlus(e), seejärel küsin mõne täiendava ettevõtet iseloomustava küsimuse ja edasine jätke juba minu hooleks.
Good stuff!
Soovita ka oma sõbrast/tuttavast/sugulasest väikeettevõtjale!
Kontakt:
e-mail: tanel.oru@gmail.com
tel: 56718016
Change
Sellel teemal on 7 vastust
#1
Postitatud 31 märts 2013 - 12:23

#2
Postitatud 31 märts 2013 - 18:25

Tere!
Hetkel ei saa selgelt sotti, milliseks teenustasu majandusaruande koostamise eest kujuneb. Kas 65 € teenustasu küsite kuni 240 tehingu kohta aastas? Kui ettevõttel on rohkem tehinguid kui 240 aastas, siis Te teenust ei osuta? Eeldan, et see siiski nii ei ole. Seepärast teen ettepaneku, et kuulutuse juurde võiks kuuluda hinnakiri tabeli kujul. Tabeli vasempoolne päis oleks determineeritud: aasta jooksul tehtud maksimaalne tehingute arv ja paremas päises: teenustasu koos KM-ga.
Ja tekkis veel ka küsimus, kas teenust osutate FIE-na?
Hetkel ei saa selgelt sotti, milliseks teenustasu majandusaruande koostamise eest kujuneb. Kas 65 € teenustasu küsite kuni 240 tehingu kohta aastas? Kui ettevõttel on rohkem tehinguid kui 240 aastas, siis Te teenust ei osuta? Eeldan, et see siiski nii ei ole. Seepärast teen ettepaneku, et kuulutuse juurde võiks kuuluda hinnakiri tabeli kujul. Tabeli vasempoolne päis oleks determineeritud: aasta jooksul tehtud maksimaalne tehingute arv ja paremas päises: teenustasu koos KM-ga.
Ja tekkis veel ka küsimus, kas teenust osutate FIE-na?
#3
Postitatud 31 märts 2013 - 23:32

Ei osuta teenust FIE-na, vaid eraisikuna. Ei küsi ka käibemaksu.
Hind on fikseeritud kogu tegevusele; ei lisandu tasusid täiendavate tegevuste eest(esitamine, tehingute suurem/väiksem arv, äriregistrisse sisestamine).
Mis puudutab tehinguid, siis kui need on samalaadsed(sarnast metoodikat kasutades kaupade/teenuste müük), siis võib ju tehingute arv ulatuda ka 500-750 tehinguni aastas, kuid mitte rohkem. Erinevate tehingute puhul võib minimaalset kahekümne piiri muidugi üles lükata, kuid mitte üle 30 tehinguni(keskmiselt) kuus. Töö muutuks lihtsalt liiga pikaks. Põhjus: olen planeerinud ühe ettevõtte jaoks 5-6 päeva.
Hind on fikseeritud kogu tegevusele; ei lisandu tasusid täiendavate tegevuste eest(esitamine, tehingute suurem/väiksem arv, äriregistrisse sisestamine).
Mis puudutab tehinguid, siis kui need on samalaadsed(sarnast metoodikat kasutades kaupade/teenuste müük), siis võib ju tehingute arv ulatuda ka 500-750 tehinguni aastas, kuid mitte rohkem. Erinevate tehingute puhul võib minimaalset kahekümne piiri muidugi üles lükata, kuid mitte üle 30 tehinguni(keskmiselt) kuus. Töö muutuks lihtsalt liiga pikaks. Põhjus: olen planeerinud ühe ettevõtte jaoks 5-6 päeva.
Muutis Fritzy, 31 märts 2013 - 23:34.
#4
Postitatud 01 aprill 2013 - 03:04

Tõesti jah, eraisikuna teenust pakkudes sead sa kahtluse alla oma professionaalsuse, oled sa pädev? Teised sarnased teenusepakkujad on seevastu "ametlikud" ja annavad mingis mõttes kindlustunde töö kvaliteedi ja professionaalsuse suhtes. Sinu hind on ainult 5 eurot odavam...
Pealegi väikeettevõtjal peavad olema kulud piiratud, ehk teisisõnu ei tohi teha mõttetuid väljaminekuid. 20 tehingut kuus? Selline arv tehinguid on piisav, et ise praktiseerida raamatupidamist, mis lõpuks tuleb nkn kasuks.
Tööta oma CV ülesse, korja tunnistusi ja diplomeid, tööta mitmete preztiisikate ettevõtete heaks, töökohtade vahetus on ka normaalne, mis annab sulle võimalusi kohata erinevaid inimesi, kellest tulenevalt võib tekkida erinevaid teisi võimalusi.
Pealegi väikeettevõtjal peavad olema kulud piiratud, ehk teisisõnu ei tohi teha mõttetuid väljaminekuid. 20 tehingut kuus? Selline arv tehinguid on piisav, et ise praktiseerida raamatupidamist, mis lõpuks tuleb nkn kasuks.
Tööta oma CV ülesse, korja tunnistusi ja diplomeid, tööta mitmete preztiisikate ettevõtete heaks, töökohtade vahetus on ka normaalne, mis annab sulle võimalusi kohata erinevaid inimesi, kellest tulenevalt võib tekkida erinevaid teisi võimalusi.
5bil year's ago our planet materialized from thin air.



#5
Postitatud 01 aprill 2013 - 10:46

CV on päris korralik: lõpetanud ärijuhtimise eriala kiituskirjaga, olen elanud-töötanud-praktikal käinud Ameerikas, Saksamaal, töötanud kvartali jagu pangas kliendihaldurina, koostanud finantsanalüüse ja maksebilansside analüüse, mida on ka teistele kursustele näidatud ja eks ikka hinnatud. Lisaks saan igal hetkel pöörduda ülejõu käivates küsimustes mitmete tunnustatud raamatupidajate/selle-alaste õppejõudude poole. Eks 3-4 aasta jooksul on välja kujunenud ka teatud arusaamad, mis teeb heast aruandlusest hea aruandluse, mida ja kuidas peaks kajastama jms.
Kindlasti soovitaks uutel ettevõtjatel ka ise praktiseerida, kuid kindlasti on neid, kes selle teenuse parem sisse ostaksid. Uue ettevõtja jaoks võivad raamatupidamise tarkvara ja paljud momendid jääda arusaamatuks. Ega see päris lihtne teema ka pole. Ma ei tee seda praegusel ajal karjääri nimel, vaid hobikorras, mistõttu ei ootagi igat ettevõtjat teenust küsima. Pigem sellised 1-3 aastat väikestviisi oma ettevõttega tegelev(ad) juhatuse liikmed.
Aga tänud soovituste eest.
Kindlasti soovitaks uutel ettevõtjatel ka ise praktiseerida, kuid kindlasti on neid, kes selle teenuse parem sisse ostaksid. Uue ettevõtja jaoks võivad raamatupidamise tarkvara ja paljud momendid jääda arusaamatuks. Ega see päris lihtne teema ka pole. Ma ei tee seda praegusel ajal karjääri nimel, vaid hobikorras, mistõttu ei ootagi igat ettevõtjat teenust küsima. Pigem sellised 1-3 aastat väikestviisi oma ettevõttega tegelev(ad) juhatuse liikmed.
Aga tänud soovituste eest.
Muutis Fritzy, 02 aprill 2013 - 13:41.
#6
Postitatud 01 aprill 2013 - 12:18

Ja hetkel töötu?
Muutis Visa Hing ehk Neoneti King, 01 aprill 2013 - 12:18.
#7
Postitatud 01 aprill 2013 - 12:26

kõlab hästi. soovitan sind oma sekretärile
#8
Postitatud 02 aprill 2013 - 00:42

Visa Hing ehk Neoneti King, 01 aprill 2013 - 12:18, kirjutas:
Ja hetkel töötu?
Eestis ametlikult ei tööta jah. Töölepinguga naasen aga kolmeks kuuks suvel Ameerikasse.
the-21-man, 01 aprill 2013 - 12:26, kirjutas:
kõlab hästi. soovitan sind oma sekretärile
Super!
Muutis Fritzy, 02 aprill 2013 - 00:43.
1 kasutaja(t) loeb seda teemat
0 liiget, 1 külalist, 0 anonüümset kasutajat