Acer aspire 5750zg ei lase vahetada integreeritud graafikat switchable peale

• See teema on lukus See teema on suletud
Sellel teemal on 2 vastust

Patsaan

Liige

• liige
  • Liitus:06 juuni 2010
  • Sugu:mees
Nimelt kui biosis on valitud integrated graafika siis läheb ilusti windowsisse sisse, aga kui vahetan selle switchable graphicsi peale siis ei lähe windowsisse sisse vaid jääb mingi blank pagele seisma. Samuti kaovad ära boot menust HDD ja ka näiteks usb. (Alles jääb ainult mingi network boot vms)
Integreeritud graafika kaart on inteli hd ja dedicated on nvidia 540m.
Bios on kõige uuem.
Äkki keegi on sarnase probleemiga silmitsi seisnud ja oskab aidata?

WantToBe

Tige tikker

• liige
  • Liitus:25 nov 2011
<div>http://www.tomshardware.co.uk/forum/337041-33-cant-disable-integrated-bios-help#.</div>
<div>

Tsitaat

Hi Turnupthedaft, I've been having a similar issue with my new desktop PC which uses two monitors. The issue was caused by having my primary monitor plugged into the motherboard and my secondary monitor plugged into the discrete GPU, when I switched the monitors around my problems disappeared.<br />
<br />
It works because by plugging the primary monitor directly into the dedicated GPU it bypasses the motherboard's integrated GPU and forces the dedicated GPU to always be running. I wonder if you could plug a monitor into your laptop and then make that monitor the primary display.<br />
<br />
My system specs: Core i5 2500k, ASRock z77 Pro4, Radeon HD 7850.<br />
<br />
I figured out this solution after reading these two paragraphs from TechSpot:<br />
<br />
&quot;The software [Virtu] has two settings: i-Mode and d-Mode. The former *requires your monitor to be wired to the motherboard* (the Sandy Bridge graphics engine) and offers nearly zero overhead.&quot;<br />
<br />
&quot;Conversely, Virtu's d-Mode lets you connect your display directly to a graphics card, but the Sandy Bridge graphics engine is always powered on, whereas it can be powered off in the i-Mode. That sacrifice will be worthwhile for some enthusiasts, as d-Mode's main advantage is that it allows you to use multi-GPU technology such as CrossfireX and SLI, while this isn't possible with the i-Mode.&quot;
</div>
<div> </div>
<div>Võid seda ka vaadata: http://h10025.www1.h...#38;lc=en</div>
<div> </div>
<div>Äkki aitab.</div>

Ei tea, miks see postitus ära kammis oma HTML märgistusega. Aga aru saab

Patsaan

Liige

• liige
  • Liitus:06 juuni 2010
Viga oli see, et mälu oli 2. slotis, lisasin ühe 4GB pulga juurde 1. sloti ja voilaa bootis kohe üles.
Tulevikuhädalistele teadmiseks siis.

1 kasutaja(t) loeb seda teemat

0 liiget, 1 külalist, 0 anonüümset kasutajat