Tervist
Mul on selline mure, tegin tellimuse amazon UKs SEBi virtuaalse krediitkaardiga ning momendil on sellega probleeme ning räägin juba mitmendat korda customer service'iga leidmaks lahendust.
Kas kellegil on kogemusi amazonist tellimisega ning tellimisega just virtuaalse krediitkaardiga. Kas teil on olnud probleeme, kui jah siis palun peatuge neil detailsemalt. Tegin vist algselt kogemata vea ning sisestasin amazoni erineva aadressi pangas olevast aadressist.
At your earliest convenience, please send the information below to our secure fax line at 0800 068 5523 (from within the UK) or +44 203 3004484 (international):
-- A copy of your statement for the payment card that you used, including the billing address
-- The last two digits of the payment card
-- Your name, phone number, and email address
We will convert your fax to a secure electronic image.
To protect your information, we restrict access to your billing details to a team of account specialists. Our Customer Service team can confirm that we sent this email, but they cannot view your fax or share more information about this matter.
If you do not have access to a fax machine, you may send your information via post to the following address:
C/O Address Verification
Amazon.co.uk
60 Holborn Viaduct
London EC1A 2FD
United Kingdom
Please include your order number, email address, and phone number in your letter.
Näib,et nad on kusagil kiviajas ka omadega, et lahendada probleem tuleb saata kas fax või kiri.
Change
Sellel teemal on 12 vastust
#1
Postitatud 19 aprill 2015 - 15:11
#2
Postitatud 19 aprill 2015 - 15:20
sul on vastus ju olemas. saada kiri või faksi neile oma info. milles su küsimus seisneb?
#3
Postitatud 19 aprill 2015 - 17:12
mis asi see faks on
#4
Postitatud 20 aprill 2015 - 14:00
Amazonis pole vahet mis aadress sul seal pangas on. Isegi tellin sealt pidevalt ja aadressid on erinevad mul enamasti.
Sometimes lose but always win :)
#5
Postitatud 20 aprill 2015 - 22:51
Tegin nüüdseks uue kasutaja, uue krediitkaardiga, mure identne. Neil on probleem "we could not confirm your payment information"
Millest see tingitud on? Kuidas seda viga eirata kuna see probleemi lahendame (kirja, mitte meili saatmine) võtab ilmatu aja.
Ette tänades
Millest see tingitud on? Kuidas seda viga eirata kuna see probleemi lahendame (kirja, mitte meili saatmine) võtab ilmatu aja.
Ette tänades
#6
Postitatud 22 aprill 2015 - 17:48
maakak, 20 aprill 2015 - 22:51, kirjutas:
Tegin nüüdseks uue kasutaja, uue krediitkaardiga, mure identne. Neil on probleem "we could not confirm your payment information"
Millest see tingitud on? Kuidas seda viga eirata kuna see probleemi lahendame (kirja, mitte meili saatmine) võtab ilmatu aja.
Ette tänades
Millest see tingitud on? Kuidas seda viga eirata kuna see probleemi lahendame (kirja, mitte meili saatmine) võtab ilmatu aja.
Ette tänades
varastatud krediitkaart
heh xD
#7
Postitatud 22 aprill 2015 - 21:00
Oled sa kindel et just SEB virtuaalkaardiga tahad tellida? Ma saan isegi Krediidipanga deebetiga Amazon UK-st nodi, mujal netipoodides on pigem SEB kaart vajalik.
#8
Postitatud 24 aprill 2015 - 09:06
Tegin SEBis uue deebetkaardi millega proovisin uuesti, mis on mastercard&deebetkaart ning sellega pidavat saama teha krediitkaardi näolisi makseid samuti. Ning selle samaga oligi identne probleem. Isiklikult kaldun arvama, et probleem oli pigem info sisestamisel.
Endale tundus veider kui Amazon küsis krediitkaardi numbrit mitte selle taga olevat numbrit.
Kui teie, Kolonel täpsustaksid kuhu sisestasid milliseid numbreid Amazonis krediitkaarti registeerides kontole, oleksin äärmiselt tänulik.
Ette tändes.
Endale tundus veider kui Amazon küsis krediitkaardi numbrit mitte selle taga olevat numbrit.
Kui teie, Kolonel täpsustaksid kuhu sisestasid milliseid numbreid Amazonis krediitkaarti registeerides kontole, oleksin äärmiselt tänulik.
Ette tändes.
#9
Postitatud 24 aprill 2015 - 10:39
No mis mõttes kuhu? Ikka sinna, kus neid küsitakse ju. Ta vist ei küsi tõesti kaardi numbrit ja CVV2 turvatunnust samal lehel. Aga midagi keerulist seal ei tohiks ju ka olla.
"Igaüks neist on julge, kuni ta on üldise masinavärgi märkamatu osa. Aga niipea kui temale langeb isiklik vastutus, niipea kui valgusekiir temale koondub – kahvatab ta ja saab aru, et temagi on vaid tähtsusetu kübe ja võib iga hetk kõige tühisemalgi põhjusel libastuda. "
— A. I. Solženitsõn
— A. I. Solženitsõn
#10
Postitatud 24 aprill 2015 - 12:22
anna oma kaardi andmed ma proovin kas mul töötab
#11
Postitatud 24 aprill 2015 - 15:12
Minumeelest ta ei küsigi seal CCV koodi vaid ainult kaardinumbrit ja raha läheb lihtsalt pangast maha.
#12
Postitatud 25 aprill 2015 - 09:37
Tannuu, 24 aprill 2015 - 12:22, kirjutas:
anna oma kaardi andmed ma proovin kas mul töötab
Olen krediitkaartide alal idioot, kuid mitte nii idioot.
Kolonel, 24 aprill 2015 - 15:12, kirjutas:
Minumeelest ta ei küsigi seal CCV koodi vaid ainult kaardinumbrit ja raha läheb lihtsalt pangast maha.
Ei küsi tõesti ning sellest tekkiski minu kahtlus, sellist puhku tegin kõik õigesti kuid ei mõista miks jäin neile hambusse.
Ega keegi ei oska öelda kas SEBi kontorites on faksimasinaid?
#13
Postitatud 25 aprill 2015 - 09:38
klaabu, 24 aprill 2015 - 10:39, kirjutas:
No mis mõttes kuhu? Ikka sinna, kus neid küsitakse ju. Ta vist ei küsi tõesti kaardi numbrit ja CVV2 turvatunnust samal lehel. Aga midagi keerulist seal ei tohiks ju ka olla.
Amazon UK ei küsigi CVV2 turvatunnust, vaid kaardi numbrit. Arvasin samuti, et peaks küsima CVV'd ning sellest tingituna küsisin ka kuhu.
1 kasutaja(t) loeb seda teemat
0 liiget, 1 külalist, 0 anonüümset kasutajat