Ei teagi kohe,kust alustada...
Auto sai soetatud ühel aastavahetusel Keila lähedalt,mingi sibula käest.
Kui auto sain oli tegu pääääris käest ära lastud masinaga (V.t piltidelt)
Nüüdseks on autoga palju vaeva nähtud ja võib julgelt öelda,et üle keskmise korralik kolmene.
Ainsad vead hetkeseisuga on,et juhipoolne aken jookseb viltu,katuseluuki ei saa õieti lahti teha ja parempoolne karp on eest nurgast läbi.
2012 suvel täielikult ülevärvitud.
Auto on paberite järgi Eestis alates 2005 aastast,pakun,et siiamaile on toonud auto Vespal Viljandist kui vaadata numbrimärke :roll:
Värvuseks on Diamantschwarz,mootoriks on siis nagu pealkirjas mainitud, 1.6 73kw
Vahepeal oli mõtetes ka,et võtta auto lihtsalt juppideks ja maha müüa,et liiga kalliks läheks mootoriremont,nimelt klapid olid läbi,õli poldud ka seal päris ''üks'' aasta vahetatud,kilises ja kolises..
Kuni ühel õhtul jalutasime sõbrantsiga niisama ringi,ühe vana sõbra maja juurest mööda ja kaugelt hakkas silma katte all üks auto,järgmine päev läksin uurima,samasugune e36,samat värvi,sama aasta ning ka Vespalist ostetud,eelnevalt oli omanikuks mingi naisterahvas,kes oli suutnud selle üle nipli keerata.
Selle doonori pealt sain omale kõik vajaliku kraami,ilma,et peaks midagi netist otsima hakkama.Kere oli viisakas,mootor ei kilisenud ega kolisenud,kereplekid,diffri, ja palju muid asju tõstsin oma autole ümber selle pealt.
Asjad,mis on selle aja jooksul tehtud,mil autot omatud.
Vahetatud tagumised amordid
Vahetatud esimesed suunatuled (Vanad olid mingi rõveda lakitriibuga ülevalt äärtest)
Vahetatud kapotiamordid (Vanad ei suutnud enam kapotti üleval hoida)
Vahetatud pagassiluuk (Vana luuk ussitas päris kõvasti tänu sellele tehtud tiivaaukudele)
Vahetatud esimesed tiivad (Vanad tiivad olid mõlemad alt äärtest läbi,parempoolset oldi pahtliga parandatud eelmise omaniku poolt)
Vahetatud stange,samuti ka tagumine (Vana stange oli parempoolsest nurgast pilbasteks ja oli ka mitu pragu üle stange.Tagumine oli auto värvist erinev,doonorautolt sama värvi stange ümber tõstetud)
Kere keevitatud(Amordikann vasakpoolne,põhjast 2 probleemset kohta,pagasnikupõhi ja tuledevaheline paneel ehk pagasniku luugi äär,bensiinipaagi luugi ümbrus koos parempoolse tagumise tiiva äärega)
Vahetatud spidoplokk
Vahetatud mootor (Vana mootor kilises ja kolises,nukkvõll oli ümmarguseks kulunud,klapid lasid läbi,plokikaanetihend tuksis.)
Vahetatud k.kast (Sai lihtsalt teise auto pealt ümber tõstetud,kuna tundus korralikum ja käigud läksid paremini sisse)
Vahetatud differ koos pooltelgedega (Vana differ undas,samuti tõstetud doonorautolt üle,sama lugu ka pooltelgedega,poolteljed olid küllaltki uued doonoril)
Paigaldatud Clarioni mp3 lugev makk
Paigaldatud taha aknalauale 2 ovaalkõlarit ( Siinkohal tänul Aap'ile.Denveri toodang,teevad päris head häält Clarioni cd maki taga)
Paigaldatud ette jalgade juurde 2 kõlarit,13cm (Tootjat ei mäleta,miski 150w'sed)
Uus korralik bosch'i aku
Paigaldatud nahast käetugi
Uueväärne radikas
Tuulekoda
KKK tihend
Uueväärne väljalasketorustik
Vahetatud soojaklapid,nüüd puhub sooja ka
Vahetatud veepump
Ostetud udutuled
Ostetud BMW dokumendimapp dokumentidega,originaal tööriistad pagassi,veoaas.Kahjuks mapis E36'e raamatut polnud,vaid oli E38 oma,kui kellegil on R4 E36 raamatut pakkuda ingliskeelset,olen avatud pakkumistele.
Uus bensufilter
Hiljuti paigaldatud originaal bmw business cd43 makk.
Talvel eelmine aasta,Jaanuaris,paar päeva peale toomist.
Doonorist ka mõni pilt.
Keretööd 2011 suvi
Before:
After
Mootorivahetus
Enne värvimist
Eeltööd
Värvituna
Ja hetkeseis:
Muutis Caspar., 22 oktoober 2012 - 23:16.