Hüppa postitusele

Change

Kas rolleri juhtimiseks peaks olema luba?


Sellel teemal on 45 vastust

Hääletus: Kas motorolleri juhtimiseks peaks nõudma luba? (243 liiget on hääli andnud)

Kas motorolleri juhtimiseks peaks nõudma luba?

  1. Jah, see on ikkagi üsna kiiresti liikuv sõiduk (81 häält [33.33%])

    Häälte protsent: 33.33%

  2. Jah, ent siiski vaid alaealistelt ning neilt, kel muid mootorsõidukite juhilube pole (127 häält [52.26%])

    Häälte protsent: 52.26%

  3. Ei, rollerit peaks saama ikkagi vabalt juhtida (35 häält [14.40%])

    Häälte protsent: 14.40%

Hääleta Külalised ei saa hääletada

#21
E-THUG

    Liige

  • liige
  • Postitusi:8 201
  • Liitus:04 juuli 2008
  • Sugu:mees
Arvan, et peaks olema luba ja üldine kontroll nendele ka suurem kuna roller peaks olema ikkagi masin mis ei liigu märgatavalt kiiremini kui 45km/h, teatavasti tattnokkadele(ja on ka vanemaid inimesi) pole paremat allikat raha raiskamiseks kui nende pimpimine.

Audi, 7 dets 2009, 21:23, kirjutas:

Ma kasutan Sensodyne Whitening pastat. Teeb ilusti valgeks, pole vajadust mingi keemia jaoks.

Vaata postitust



#22
G.B.

    hold my calls, trippin balls

  • liige
  • Postitusi:8 724
  • Liitus:24 sept 2004
  • Sugu:mees
Mingi kontroll võiks nendele olla tõesti. Enamus nendest noortest rollerijuhtidest panevad liikluses ikka suht segast ja mul kodu lähedal lastakse mingi teab mis enda leiutistega ringi (teevad sellist lärmi, et öösel on raske magada ja päeval on ka juba tüütuks muutund).

Samas kui nt mingi juhiluba on olemas inimesel, siis poleks vast juurde vaja. Juhtida pole neid just suurem kunst, aga liikluse kohta üleüldiselt peaks mingi arusaam olema.
I've dated girls uglier than you for breakfast.

#23
Mihkel.

    Kui kaelani sitaseees oled, ei tasu pead norgu lasta

  • liige
  • Postitusi:4 075
  • Liitus:03 dets 2006
  • Sugu:mees
  • Asukoht:Tartu
alles oli, et mingi nolk sai surma, siis nädal aega pasundas sellest jamast (ajaleht) , kõik leinasid ja värki, ise kahju ei tunne, rolleriomanik oli pimpivend jai sõittis volvole ette, oleks ta autoga olnud, poleks tal midagi juhtunud

Muutis Mihkel., 28 juuli 2010 - 20:47.


#24
Krister

    Liige

  • liige
  • Postitusi:2 372
  • Liitus:22 juuni 2007
  • Sugu:ei ütle
kas see on mingi küsimus ?
Imo peaks rolleril kõik täismäng olema, load,ülevaatus jne.
Vahest vaatan mingid tatid panevad rolleriga 60+ mööda,kiivreid pole ja juhil on gaasiks gaasijuhe mis ns ripub... dno
enivei jah, see on vaid minu arvamus

#25
emaga räägid ka nii vä

    dindu nuffin

  • liige
  • Postitusi:3 783
  • Liitus:17 nov 2008
  • Sugu:mees
  • Asukoht:@ Church

-s2mmy-, 28 juuli 2010, 17:45, kirjutas:

Ajab närvi küll kui mingi täielik puruloll idioot ette lõikab enda sääreväristajaga.

Vahest lõikan rolleritele meelega ette kuna nad peaks linnas 45 km/h sõitma, aga enamus wannabed liiklevad linnas 60+
Siis tore vaadata kuidas hoogu maha võtavad

Vähemalt varsti peab raisad arvele võtma ja siis sellised piirajateta oskamatuid liiklejaid teedel natukenegi vähem

Vaata postitust




No tra mis sa tahad ,et 45ga sõidaks siis ? Koguaeg mingi hädaldamine rollerite üle , kord liiga kiired kord liiga aeglased.
tra sa oled veel lollim kui mina

#26
Visa Hing ehk Neoneti King

    Liige

  • liige
  • Postitusi:11 019
  • Liitus:15 märts 2006
  • Sugu:mees
  • Asukoht:Võru
Kohe kindlasti peaks olema. Samuti minu arust võix olla ka B kategooria ja A omavahel ühendatud. Kasvõi niipalju, et 125ccm2-triga võib veel sõita B kategooriaga ka. Sest olgem ausad, liiklus ju tegelikult on sama kõigile.
Aga teemasse siis, et noh miks peavad autojuhid läbima kalli autokooli, maksma suurt hinda arkis, kulutama aega teooria selgekssaamisele ja praktikaks, maksma kindlustust, läbima ülevaatuseid aga rollerijuhtidel pole vaja muud kui soetada see roller ja lennata ilma igasuguste teadmiseta liiklusesse. Lihtsalt mu arust sitaks ebaõiglane. Ja enamus mopeedivendi ei pea kinni sellest 45 km/h ja sõidavad iga sitaks kiiremini, samas ei tohi nende mopeed rohkem kui 45 kmh väljagi võtta. Aga sellega olen ma päri, et B kategooriaga võib sõita.

Mihkel., 28 juuli 2010, 21:46, kirjutas:

alles oli, et mingi nolk sai surma, siis nädal aega pasundas sellest jamast (ajaleht) , kõik leinasid ja värki, ise kahju ei tunne, rolleriomanik oli pimpivend jai sõittis volvole ette, oleks ta autoga olnud, poleks tal midagi juhtunud

Vaata postitust




A sesuhtes, et noh minuarust oli asi vastupidi, volvo juht oli süüdi mitte rolleriomanik.

Muutis Visa Hing ehk Neoneti King, 28 juuli 2010 - 21:19.


#27
-s2mmy-

    Suicide Bomber

  • liige
  • Postitusi:1 103
  • Liitus:22 juuni 2009
  • Sugu:mees
  • Asukoht:Saaremaa/Pärnu

Visa Hing ehk Neoneti King, 28 juuli 2010, 22:18, kirjutas:

Kohe kindlasti peaks olema. Samuti minu arust võix olla ka  B kategooria ja A omavahel ühendatud. Kasvõi niipalju, et 125ccm2-triga võib veel sõita B kategooriaga ka. Sest olgem ausad, liiklus ju tegelikult on sama kõigile.
Aga teemasse siis, et noh miks peavad autojuhid läbima kalli autokooli, maksma suurt hinda arkis, kulutama aega teooria selgekssaamisele ja praktikaks, maksma kindlustust, läbima ülevaatuseid aga rollerijuhtidel pole vaja muud kui soetada see roller ja lennata ilma igasuguste teadmiseta liiklusesse. Lihtsalt mu arust sitaks ebaõiglane. Ja enamus mopeedivendi ei pea kinni sellest 45 km/h ja sõidavad iga sitaks kiiremini, samas ei tohi nende mopeed rohkem kui 45 kmh väljagi võtta. Aga sellega olen ma päri, et B kategooriaga võib sõita.
A sesuhtes, et noh minuarust oli asi vastupidi, volvo juht oli süüdi mitte rolleriomanik.

Vaata postitust




No aga tee kindlaks kui kiiresti see rollerijuht sõitis. Sest volvo külg oli päris mõnusalt sees, roller tuli raudselt kiiremini kui lubatud.

#28
Logit

    Liige

  • liige
  • Postitusi:2 863
  • Liitus:17 aug 2009
  • Sugu:mees


Lihtsalt jäi silma.

#29
Koobalt

    Liige

  • liige
  • Postitusi:3 255
  • Liitus:03 juuli 2006
  • Sugu:mees
  • Asukoht:Tln/Kuressaare
Jubedalt närvidele käib kui mingi kamp 15-aastaseid rivis linna vahel ringi lasevad ning tähelepanu otsivad. Mulle tundub, et nad arvavad, et mida valjem föön neil on, seda ägedamad nad on.
Kui load kohustuslikud oleks, oleks neid ilmselt märgatavalt vähem ringi tiirutamas.

#30
Whos Ur Daddy?

    Liige

  • liige
  • Postitusi:1 739
  • Liitus:24 veebr 2006
  • Sugu:mees
  • Asukoht:Tartu
Rattaid ja rollereid võrrelda on lauslollus. Roller on ja jääb mootorsõidukiks, see 70km/h rattaga on juba tippsport ja need vennad juba teavad, kuidas sõita. Tavajalgrattur üle 25km/h keskmiselt ei sõida ja jalgratastele ehitatakse maanteede äärde iga aasta üha uusi jalgrattateesi/linnas on kõnniteedel eraldi jalgrattaosad jne.

Aga jah, sellega olen päri, et rolleril peaks olema kindlustus pluss tehnoülevaatus ning juhtidel ka aimu liikluseeskirjadest.

#31
Huligaan

    [WARNBANNED]

  • bannitud
  • Postitusi:1 456
  • Liitus:26 juuni 2006
  • Sugu:mees
nii palju kui ma rolleriga sõitnud, siis võiks siiski sõita 55 km/h. suht ohtlik kui linnas mööda sõidetakse :o Aga see mis garaažis seisab, sellele jäävad piirajad peale igatahes.

Muutis Huligaan, 16 august 2010 - 17:17.


#32
Maasu

    ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

  • liige
  • Postitusi:1 008
  • Liitus:20 veebr 2007
  • Sugu:mees
  • Asukoht:Jurjev
Muidugi on alati juht süüdi, kui mõni rollerioss alla jääb. Mis siis, et nad piiraja maha kakuvad ja enamus liiklusest sittagi ei taju ja siis öösiti ringi lasevad, järeldame ikkagi, et autojuht sõitis punasega üle. Ja kui mõni su auto mõlki sõidab, siis seda ei kindlustata ka, sest roller polnud registreeritud. Igal juhul peab neil luba olema, kui endal vastutustunnet pole.
„This is your life, and it's ending one minute at a time.“

#33
RANGERICO

    pew pew

  • liige
  • Postitusi:940
  • Liitus:01 dets 2007
  • Sugu:mees
  • Asukoht:Pärnu

Maasu, 20 aug 2010, 01:09, kirjutas:

Muidugi on alati juht süüdi, kui mõni rollerioss alla jääb. Mis siis, et nad piiraja maha kakuvad ja enamus liiklusest sittagi ei taju ja siis öösiti ringi lasevad, järeldame ikkagi, et autojuht sõitis punasega üle. Ja kui mõni su auto mõlki sõidab, siis seda ei kindlustata ka, sest roller polnud registreeritud. Igal juhul peab neil luba olema, kui endal vastutustunnet pole.

Vaata postitust



Btw, su kindlustuse jutu peale. Eelmine aasta oli mul kindlustus olemas, kõik tip top. See aasta läksin kindlustust tegema, öeldi, et ei saagi enam teha kindlustust rolleritele. Nende arvuti vähemalt ei luband teha sellist ''tehingut''. Helistasid veel kuhugi ja küsisid üle kas saab, ning vastati eitavalt.

Muutis -MustRula, 28 august 2010 - 01:36.

Postitas pildi

#34
apsu

    Liige

  • liige
  • Postitusi:466
  • Liitus:05 nov 2008
  • Sugu:mees
  • Asukoht:Võru
loomulikult peavad neil ka load olema IMO. Ja autokoolid võiksid pakkuda rollerijuhi koolitust nagu B-kattigi. Käisin ise ARKi teooriat tegemas (B-kat) ja minu taga istus tattnokk, kes oli eksamil kaheksandat korda. Kuna ta lõpetas eksami enne mind, pääses ta uut aega lunima alla täpselt enne mind. Seal leti taga ta siis kekkas, et sõber käis ka üheksa korda ennem kui läbi sai. Ja et tema õppima hakata ei kavatse. Kui ei viitsi LEd selgeks õppida ja ei ole raha, et osta korralik koolitus, ei ole vaja sõita ka nende riistapikendustega. Ja ARKi eksamid võiksid ka neile kallimad olla. B-kati eksam (30 küsimust) maksab 400.-, rollerieksam (20 küsimust) maksab 80 .- . Et nagu WTF?????????? Ja tehnoülevaatus ja kindlustus ka peavad olema neil minu arvates. Ja rollerijuhi riskikoefitsent võiks olla näiteks 2,0, ehk saavad ka siis aimu, mis tähendab kindlustuse maksmine ja võib-olla see innustab ka veidi õpitut rakendama.
Ära targuta noormees...kaeva parem lund oma bemmi ümbert - mina kaevasin ja enam ei jaksanud, nüüd ostsin Pajero ja olen rahul. Ainult stressist vaevatud isendid -nagu sina näiteks- näitavad teistele tere asemel hambaid,mis neil lõpuks ka kurku lüüakse. Oli tore vastus?

#35
Rainer.

    Liige

  • liige
  • Postitusi:1 232
  • Liitus:02 sept 2008
  • Sugu:mees
  • Asukoht:Emajõe Chicago
Well. Ma leian, et kui on autokoolis liikluseeskiri enam vähem selgeks tehtud ning mingi aimdus liiklemisest linna peal olemas, siis ei oleks minu arvates vaja mingit eraldi teemat veel rolleriga. Ise olen suhteliselt nende alla 16 rollerivendade vastu, sest nad siiski on üpriski ohtlikud linnaliikluses. Endal on ka muidugi roller olemas ja kõik vajalikud käigud saab tehtud, kuid see aasta kukub 18 ja siis pole seda enam vaja tbh. Näiteks võiks olla, et üldse alates 16 eluaastast saab lube teha, mitte 14 (mis on vist praegu?).

#36
apsu

    Liige

  • liige
  • Postitusi:466
  • Liitus:05 nov 2008
  • Sugu:mees
  • Asukoht:Võru
seda, et autokoolis eraldi rollerikoolitus mõtlesingi alaealistele, kellel pole mitte mingit varasemat kokkupuudet liiklusega. Ja praegu saab rollerilenksu taha kõvatama jah 14. Olen Raineriga nõus, et alla 16 võiks siiski olla impossible
Ära targuta noormees...kaeva parem lund oma bemmi ümbert - mina kaevasin ja enam ei jaksanud, nüüd ostsin Pajero ja olen rahul. Ainult stressist vaevatud isendid -nagu sina näiteks- näitavad teistele tere asemel hambaid,mis neil lõpuks ka kurku lüüakse. Oli tore vastus?

#37
I Eat Mop Who

    Liige

  • liige
  • Postitusi:343
  • Liitus:17 veebr 2009
  • Sugu:mees
  • Asukoht:Pärnava

Rainer., 30 aug 2010, 22:36, kirjutas:

Well. Ma leian, et kui on autokoolis liikluseeskiri enam vähem selgeks tehtud ning mingi aimdus liiklemisest linna peal olemas, siis ei oleks minu arvates vaja mingit eraldi teemat veel rolleriga. Ise olen suhteliselt nende alla 16 rollerivendade vastu, sest nad siiski on üpriski ohtlikud linnaliikluses. Endal on ka muidugi roller olemas ja kõik vajalikud käigud saab tehtud, kuid see aasta kukub 18 ja siis pole seda enam vaja tbh. Näiteks võiks olla, et üldse alates 16 eluaastast saab lube teha, mitte 14 (mis on vist praegu?).

Vaata postitust



No las ta olla alla 16, peaasi et ta on saanud vajalikutkoolitused ja läbinud oma eksamid, siis pole ju asi halb, kui ta teab mis ta teeb, aga kui keegi kes ei tea midagi liikluseeskirjadest ja lihtsalt saab kuskilt rolleri ja kavatseb sellega hakata liiklema igapäevaselt siis peaks muretsema, sest nad ei mõista küll midagi, vahetple see vanus, kui õppind pole midagi sellekohta siis ei oska tavaliselt see juht midagi.

sokC, 13 märts 2010, 19:53, kirjutas:

Ja Neoneti naistele nii palju - jätke oma poistele ka hingamisruumi. Te ei pea 24/7 ninapidi koos olema. Ja kui tüüp ikka tahab koguaeg koos olla, siis öelge, et ta ei oleks selline memmekas tallaalune ning läheks jooks oma sõpradega viina  ;)

Vaata postitust



#38
Rummu

    I was blind, but now I see.

  • liige
  • Postitusi:976
  • Liitus:01 nov 2006
  • Sugu:mees
  • Asukoht:Võru
Ükspäev sõitsin kodu poole ja siis nägin kahekesi debiilikud rolleri peal ja sõidavad taga ratta peal, hea meelega oleks vigastand neid

#39
Rainer.

    Liige

  • liige
  • Postitusi:1 232
  • Liitus:02 sept 2008
  • Sugu:mees
  • Asukoht:Emajõe Chicago
Sama päeva õhtul kella 19.15 ajal juhtus liiklusõnnetus Jõgevamaal Põltsamaa vallas Põltsamaa – Lustivere – Pudivere tee 2. kilomeetril.

Kokku põrkasid roller, mida juhtis 13-aastane nooruk, ja sõiduauto Volkswagen Golf, mida juhtis 22-aastane Artur. Rollerijuht viidi Tartu Ülikooli kliinikumi.

Eile kella 23.25 ajal juhtus liiklusõnnetus Võrumaal Võru vallas Võru – Kuigatsi – Tõrva tee 1. kilomeetril. Roller Kingway, mida juhtis 16-aastane noormees, sõitis otsa sama vanale noormehele, kes toimetati vigastusega Võru haiglasse.

Eile oli siis kokku 3 õnnetust. Kolmandas õnnetuses oli rolleri roolis 24 aastane vist.

Nojah. Millest me siin siis räägime.

#40
Andrus

    Andrus

  • liige
  • Postitusi:2 011
  • Liitus:11 veebr 2008
  • Sugu:mees
  • Asukoht:Tartu
Minu lubada oleks, siis alla 16 ei lubaks üldse juhtida+mingisugune kat load võiksid olla.
sest need raiped rikuvad seadusi ning nad on karistamatud. autojuhid ületavad kiirust, siis 2-3x saad juba jala käia. Karistused võiks olla samad, mis kõigil teistel juhtidel. Olen kuulnud, kus lastakse 30 alas 80-ga, saavad 600kr trahvi...no anna andeks.
Samas, olen näinud venda, kes läks rollerit ostma, prooviringil kukkus külili. endal oli b kat olemas. kuigi oleme ausad, rohkem juhtub õnnetusi kus rollerijuhil puuduvad load.

Teiseks, kui arvele peaks need aparaadid võtma, siis võiks olla järelvalve ka piisav. eile olin siiriuses, mingi täielik risuhunnik sõitis ette... vilesid ja tulesid polnud küljes, rääkimata kondlitest, juhtmed rippusid jne. kõrvakuulmine pidi ka ära kaduma peale selle...et sellised ära kaoks siit liikluskultuurist.

praegu tuunitakse neid jne...loed kasvõi siin foorumis mis jupid ja juhtmed on mootoril...aga pidurid? mind on rolleriga peaaegu ülekäigu rajal alla aetud. kui võimalus tekib liigeldes, siis panen täiega sisse kui mõni peaks ette sõitma. las meedia kirjutab kui pahad autojuhid on.
eile sõitsin, siis üks kipitas taga... aga mööda ka ei lasknud, ihaste on lamavaid mente täis, seal pidurdasin nii kinni hoo kui sain ja sõitsin aeglaselt üle...oleks võinud mingi moment lihtsalt järskpidurduse teha suurema hoo pealt...


Aga mis seal ikka, ega mina ja mõni samamoodi mõtleja ei saa "maailma" parandada. pigem peab hakkama see kuskilt ülevaltpoolt pihta.

-OINK-, 5 mai 2011, 18:07, kirjutas:

Sellest on tõmmatud maksimaalselt üks kõss , ehk siis pmst pool mahvi .

Vaata postitust



Ehk siis 1 kõss=0,5 mahvi... tänapäeva mõõtühikud...





1 kasutaja(t) loeb seda teemat

0 liiget, 1 külalist, 0 anonüümset kasutajat