Change
Sellel teemal on 60 vastust
#21
Postitatud 15 jaanuar 2012 - 15:42
Ilus tõesti, aga mulle ei meeldi Chris Bangle disainitud autod, selline tunne, et ta oli purjus kui ta neid mudeleid disainis. No offence
#Pre-Channel @ irc.zone.ee
#22
Postitatud 15 jaanuar 2012 - 19:16
Numps auto.
Millega elatist teenid?
Millega elatist teenid?
#23
Postitatud 16 jaanuar 2012 - 09:30
#24
Postitatud 18 jaanuar 2012 - 00:30
annar200, 15 jaanuar 2012 - 14:13, kirjutas:
Lawrence, 15 jaanuar 2012 - 14:11, kirjutas:
No ikkagi ´´ei ole ulme´´ peale ütleks paar krõbedat sõna.Endal mul oli 525D 120kw (e39) 2003a ja automaat.Keskmiseks üle 8,2 ei saanud mitte kunagi.Ja enamus ajast sõitsin on-off rešiimis,ehk kas laud põhjas või mitte.Soovitan kiiremas korras diagnostis ära käia.
Diagnostika on tehtud 3nädalat tagasi(ülevaatuspunktis täispauk, ehk ostueelne), pill rohkem kui korras.
Jah.Täpselt sama asi,aga mul eelmine talv tiksus ikka reaalselt tundide kaupa väljas.Pealegi mis ÜLEVAATUS kohas tehakse sul reaalne täisdiagnost?Seal vaadatakse kas sul Co ja sillad on korras,muud mitte sittagi.
No sorry,aga ma ei mõista reaalselt kuidas saab E39 to E61 olla toimunud tagasiminek ökonoomsuses.
Tehaseandmed annavad manuaalile sellised tulemused Kütusekulu: 7.20 / 9.70 / 5.70
Maanteel püsikaga 5,7 siis.Reaalselt Tallinn-Tartu peal peaks isegi vähem võtma kui tiksuda normaalse tempoga(kella järgi 100 rauas)
Sul on märgitud maanteekulu 7l?Veits kahtlane?
Enda 39ga sain parimaks türi-tallinn(+linnas sõit)-türi keskmiseks kuluks paagi järgi mõõtes 5,1l sajale.No fakk,lihtsalt ma ei tea,ulme numbrid on sul ees
Muutis Lawrence, 18 jaanuar 2012 - 00:37.
"If i become a dictator, I will kill 10 Million jews and a clown!"
"Why the clown?"
"See, nobody cares about the jews anyways"
"Why the clown?"
"See, nobody cares about the jews anyways"
#25
Postitatud 18 jaanuar 2012 - 01:13
2006.a 320d uniga sain ka keskmiseks 8.5 tallates, rahulikult 6-7
samas mingi 2002a. 320d unil oli isegi tallates 6.5
samas mingi 2002a. 320d unil oli isegi tallates 6.5
#26
Postitatud 18 jaanuar 2012 - 10:20
Mind ei häiri üldse see kütusekulu, ilmselt suudaksin kütusekulu alla ajada kui rängalt löristada. Milleks siis osta selline auto kui koolata ja kokku vaja hullult hoida. Ma annan ikka minna kuidas torust tuleb ja piirangud lubavad.
Ma ei mõtle neid kulusid välja vaid kirjutasin mis kompuuter näitab. Imestada ei ole palju, pea 2.5 tonni auto ning talv on.
Viimase Tartu-Jõhvi otsaga langes keskmine kulu 9.0l le.
// Diagnostikas omad inimesed, juhtmed pandi taha, co2, sillad, pidurid, tuled, amordisaatorid jms.
Ma ei mõtle neid kulusid välja vaid kirjutasin mis kompuuter näitab. Imestada ei ole palju, pea 2.5 tonni auto ning talv on.
Viimase Tartu-Jõhvi otsaga langes keskmine kulu 9.0l le.
// Diagnostikas omad inimesed, juhtmed pandi taha, co2, sillad, pidurid, tuled, amordisaatorid jms.
Muutis annar200, 18 jaanuar 2012 - 10:22.
Tokyo - Nagasaki - Singapur - Dubai - Barcelona - Amsterdam - Hamburg - Helsinki - Vilnius - Tallinn
#27
Postitatud 19 jaanuar 2012 - 19:42
Auto 2,5 tonni?Mis sul on koguaeg mingi kuradi tonn kraami kaasas siis?:D
Pealegi,ma pole ka mingi töristaja tüüpi,lihtsalt see türi-tallinn-türi panin koguaeg püsikaga ja kella järgi 100 rauas.
Pealegi,ma pole ka mingi töristaja tüüpi,lihtsalt see türi-tallinn-türi panin koguaeg püsikaga ja kella järgi 100 rauas.
"If i become a dictator, I will kill 10 Million jews and a clown!"
"Why the clown?"
"See, nobody cares about the jews anyways"
"Why the clown?"
"See, nobody cares about the jews anyways"
#28
Postitatud 19 jaanuar 2012 - 21:07
Lawrence, 19 jaanuar 2012 - 19:42, kirjutas:
Auto 2,5 tonni?Mis sul on koguaeg mingi kuradi tonn kraami kaasas siis? :D
Pealegi,ma pole ka mingi töristaja tüüpi,lihtsalt see türi-tallinn-türi panin koguaeg püsikaga ja kella järgi 100 rauas.
Pealegi,ma pole ka mingi töristaja tüüpi,lihtsalt see türi-tallinn-türi panin koguaeg püsikaga ja kella järgi 100 rauas.
Tühimass 2275+kütus+juht ca 2,5t , talvel püsikat ei kasuta. Eks näis mis kulu suvel on aga praegu selline...
Täna tõusis keskmine 9,4l peale.
Tokyo - Nagasaki - Singapur - Dubai - Barcelona - Amsterdam - Hamburg - Helsinki - Vilnius - Tallinn
#29
Postitatud 19 jaanuar 2012 - 22:25
http://www.carfolio....car/?car=125004
Selle järgi peaks tühimass max 1,7t olema, ei tea kust sa selle 2,2t võtad, mis on sellise auto kohta ebareaalne.
Selle järgi peaks tühimass max 1,7t olema, ei tea kust sa selle 2,2t võtad, mis on sellise auto kohta ebareaalne.
#30
Postitatud 20 jaanuar 2012 - 06:45
#31
Postitatud 20 jaanuar 2012 - 08:13
Volum The Pervert, 20 jaanuar 2012 - 06:45, kirjutas:
Tühimass on 1640 kg, täismass ei tohi isegi 2.5 tonni olla.
My bad, reg mass on 2275, tühimass on 1750. Eile veel enne postitust vaatasin kiirelt dokustaati, aga vaatasin valet lahtrit. Pea 2t ikka istme all..
Kas keegi parem oskab öelda mis tähendab märkus: Variant NJ51 ; Versioon: 33
/typo
Muutis annar200, 20 jaanuar 2012 - 08:19.
Tokyo - Nagasaki - Singapur - Dubai - Barcelona - Amsterdam - Hamburg - Helsinki - Vilnius - Tallinn
#32
Postitatud 20 jaanuar 2012 - 14:50
No ma ei tea,midagi on ikka valesti.Mul endal hetkel E34 Touring 2.0 bensukas ja võtab samasse aukku kütet.Reaalne auto mass ca 150kg ainult kergem.Käiguvahetus toimub tavaliselt 3,5-4k pöörde pealt.A noh,kui ise rahul,siis why not
"If i become a dictator, I will kill 10 Million jews and a clown!"
"Why the clown?"
"See, nobody cares about the jews anyways"
"Why the clown?"
"See, nobody cares about the jews anyways"
#33
Postitatud 20 jaanuar 2012 - 14:55
Lawrence, 20 jaanuar 2012 - 14:50, kirjutas:
No ma ei tea,midagi on ikka valesti.Mul endal hetkel E34 Touring 2.0 bensukas ja võtab samasse aukku kütet.Reaalne auto mass ca 150kg ainult kergem.Käiguvahetus toimub tavaliselt 3,5-4k pöörde pealt.A noh,kui ise rahul,siis why not
Millest siis see suur kulu tekkida võiks ? Lamda andur ? Õhulugeja? Katalüsaator? Enda hingerahuks peaks vist United Motorsisse viima
// Uurisin vähe põhjalikumalt, enamus sõidavad keskmisega 8,5 - 10l / 100km. Olenevalt kuidas keegi tallab.
Muutis annar200, 20 jaanuar 2012 - 15:23.
Tokyo - Nagasaki - Singapur - Dubai - Barcelona - Amsterdam - Hamburg - Helsinki - Vilnius - Tallinn
#34
Postitatud 20 jaanuar 2012 - 18:22
Suurt kulu võivad tekitada õhulugeja, map andur, turbo rõhk madal või puudu, vaakumvoolikud lekivad või on katki jne
Muutis Henri-, 20 jaanuar 2012 - 18:22.
#35
Postitatud 20 jaanuar 2012 - 19:52
ma viiks ka septsialistide juurde. you never know.
#36
Postitatud 21 jaanuar 2012 - 12:13
annar200, 20 jaanuar 2012 - 08:13, kirjutas:
Kas keegi parem oskab öelda mis tähendab märkus: Variant NJ51 ; Versioon: 33
http://www.bmwarchiv.de/code/nj51.html
#Pre-Channel @ irc.zone.ee
#37
Postitatud 21 jaanuar 2012 - 17:15
Mhm,igaksjuhuks soovitan ikkagi kuskile pädevasse kohta diagnosti viia.Ei ole lihtsalt reaalne see küttekulu ;)
"If i become a dictator, I will kill 10 Million jews and a clown!"
"Why the clown?"
"See, nobody cares about the jews anyways"
"Why the clown?"
"See, nobody cares about the jews anyways"
#38
Postitatud 12 veebruar 2012 - 19:16
Pilte uuest bussi poolt tuunitud küljest?
#39
Postitatud 12 veebruar 2012 - 21:07
Ei ole pilte, aga jah buss sõitis külje maha. Õnneks mitte hullult- peegel maas, kriimud esi ja tagatiival, kapotil täkked.
Tokyo - Nagasaki - Singapur - Dubai - Barcelona - Amsterdam - Hamburg - Helsinki - Vilnius - Tallinn
#40
Postitatud 12 veebruar 2012 - 22:24
2 kasutaja(t) loeb seda teemat
0 liiget, 2 külalist, 0 anonüümset kasutajat